DIY journaling cards

Igår hittade jag ett blogginlägg som handlade om att göra sina egna journaling-kort. Jag blev så inspirerad att jag drog fram några gamla stämplar från Studio Calico, en bunt vita Project Life-kort och en låda vattenfärger.

image

Sedan stämplade jag hej vilt, utan någon egentlig tanke förutom att de skulle passa till December Daily.

image

image

Jag tror på det där att övning ger färdighet, så medans jag övar kan ni hoppa över till Chic Tags Blogg för att se några snyggare exempel.

Ett litet smakprov på vad deras duktiga DT har skapat med relativt enkla medel:

Hoppas att ni också blir inspirerade att skapa era egna journaling-kort!

…Och TACK till er som deltat länkar till era Pinterest-tavlor. Många nya pins har det blivit på min egen December Daily-tavla efter att ha tittat på era. Det finns fortfarande gott om tid att vara med i tävlingen. Mer om den hittar du här!

2 thoughts on “DIY journaling cards

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

