December Daily och Pinterest-tävling!

Hej på er!

Står ni i startgroparna för att påbörja era December Daily-album?Eller är ni redan färdiga?

Det kliar i mina fingrar i alla fall, speciellt eftersom jag vet vilka godsaker som väntas in till The Green Hyena! Tyvärr måste jag ju erkänna att som ny företagare, får jag lära mig den hårda vägen vilka leverantörer som har snabb leverans eller inte.

En sak som jag vill påminna er om, och som också går att läsa i informationen om företaget, är att våra kit är tänkta som ett komplement till den utrustning man eventuellt redan har! Det innebär att ni inte behöver vänta för att sätta igång med December Daily-albumen. Jag lovar att vårt kit kommer att vara mångsidigt nog att användas till ditt skapande, nästan oavsett hur du väljer att göra grunden!

I väntan på December Daily-kitet tycker jag att vi kör en tävling.

Är ni lika beroende förtjusta i Pinterest som jag är? För mig är det en outsinlig källa till inspiration! Tävlingsreglerna är enkla: skapa en Pinterest-tavla med inspiration till December Daily, länka till den här i bloggen eller maila till thegreenhyena@gmail.com (det går naturligtvis bra att länka till en befintlig om ni redan har en).

Min December Daily-tavla hittar ni här.
Psst. Den ger en liten hint om färgsättningen i kitet.

På fredag 8/11 lottar vi en lycklig vinnare till…

…en 12 x 12 stencil från Heidi Swapp!!!

Tävlingen avslutas alltså fredag den 8/11 2013 kl 23:59

Och glöm inte att vi söker DT-medlemmar!

Kram från Gröna Hyenan.

5 thoughts on “December Daily och Pinterest-tävling!

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

